Automaat schakeltniet meer naar de hoogste versnelling

4 reacties

Merk
USA Cars
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 08-08-2005 21:49

[36267] Automaat van deze Chevrolet Transport is na een vakantierit van zo'n 800 km met het volgende probleem gestrand en bij ons op de trailer binnengekomen.Auto rijdt en schakelt prima, geen bijgeluiden of olie tekort, maar schakelt niet meer naar de hoogste versnelling.Denken zelf aan iets elektronisch aangezien de eerste versnellingen probleemloos opschakelen.Iemand hier ervaring mee?