Geplaatst: 08-08-2005 21:49
[36267] Automaat van deze Chevrolet Transport is na een vakantierit van zo'n 800 km met het volgende probleem gestrand en bij ons op de trailer binnengekomen.Auto rijdt en schakelt prima, geen bijgeluiden of olie tekort, maar schakelt niet meer naar de hoogste versnelling.Denken zelf aan iets elektronisch aangezien de eerste versnellingen probleemloos opschakelen.Iemand hier ervaring mee?