Geplaatst: 03-08-2003 12:25
Probleem; gaat 2000 tpm lopen(na +- halve minuut zakt toerental af)is dit mab sensor? . waar zit die en welke vacuum slang zou dat kunnen zijn . Of zou dit te maken kunnen hebben met een watertemp zender die een verkeerd signaal naar de computer stuurt (verkeerde waardes)