Vervolg op eerder Tigra bericht.

3 reacties

Merk
Opel
Model
Tigra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1995
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 12-08-2005 11:53

[36485] De riem onder het rijden gebroken. Kleppendeksel losgehaald.

Een aantal stoters komen niet meer omhoog. Foute boel dus. Kop eraf. Niet eenvoudig. Welke demonteer volgorde hanteren jullie?

Inlaatspruitstuk aan de kop laten zitten of loshalen en wegdrukken? Mvrg.Ad