Geplaatst: 12-08-2005 11:53
[36485] De riem onder het rijden gebroken. Kleppendeksel losgehaald.
Een aantal stoters komen niet meer omhoog. Foute boel dus. Kop eraf. Niet eenvoudig. Welke demonteer volgorde hanteren jullie?
Inlaatspruitstuk aan de kop laten zitten of loshalen en wegdrukken? Mvrg.Ad