Geplaatst: 20-08-2002 21:03
[637] Bij een golf III trilt het stuur niet hevig maar wel irritant 2x exact op 0 gebalanceerd, Nw aandrijfas gemonteerd,. aan de auto gebalanceerd niets helpt. de draagarmrubbers zijn ook heel zij het ietwat aan de slappe kant. zelfs zonder wiel er aan trilt alles rechterzijde. Heeft iemand dit eerder meegemaakt. ?