7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 23-08-2005 10:21
[37075] Ik wil een LPG installatie laten plaatsen in mijn 2.0Mondeo. velen raden mij dit af. Wie weet waarom ? Is een ford niet voorzien voor LPG ?
mvg