inhouden suzuki

3 reacties

Merk
Suzuki
Model
Swift
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1990
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 26-09-2002 22:37

[763] hallo ik heb een suzuki swift 1.3 injectie bwj 1990 met het probleem dat de auto inhoud bij het acceleren zo ook als hij stationair loopt en je geeft half of volgas als je heel geleidelijk het pedaal in trapt klimt de motor in toeren uitlezen van de computer gaf geen foutcode ik heb de vacuumdoos van de onsteking gecontroleert en de bougies +kabels vacuum slangetjes van injectiehuis.