2 reacties
Lid sinds: 27-11-2007
Geplaatst: 27-11-2007 15:15
Wie kan mij helpen ?
Het controlelampje van de airbag van genoemd type merk en auto blijft branden.
En waardoor zou dit waarschijnlijk veroorzaakt kunnen zijn.
Te hoge of te lage accuspanning of zo ?