Geplaatst: 25-05-2002 9:18
[165] Na de koude start is het stationair toerental zo hoog dat je zonder gasgeven door de bocht gaat. Ook bij stoppen met ingetrapte koppeling loopt het toerental op tot ongeveer 3000 toeren per minuut.
Kent iemand dit probleem?