Geplaatst: 18-04-2002 11:26
Sinds enige tijd valt heel random spontaan de motor stil tijdens het rijden !?
Opnieuw starten lukt dan (tijdelijk) niet..
De startmotor gaat wel rond !
Het zou kunnen liggen aan een defect in het alarm/startonderbreker. De alarm unit (mazda part 2096)
heb ik al vervangen, maar het probleem blijft :(
Heeft iemand nog tips voor mij ??
Zit de startonderbreker los van de unit en kan ik die evt. omzeilen/uitschakelen ?