Geen Vonk Sharan 2.0 1997.

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Sharan
Type
Onderwerp
Motorcode
2.0
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-11-2006 20:10

[68014] Hallo techneuten,

Ik heb een VW Sharan 2.0 met ADY motor die niet vonkt.

Reeds andere bobine geprobeerd.

Middenpunt bij hallgever aangetikt met spanningzoeker ook dan geen vonk.

Spanning bij bobine gemeten 12,1 volt.

Moet los gemonteerde toerensensor ook goed zijn om (bij deze motor met hallgever) een vonk te krijgen?

Groet, Hugo K

Graag uw reactie.