Geplaatst: 14-11-2006 20:10
[68014] Hallo techneuten,
Ik heb een VW Sharan 2.0 met ADY motor die niet vonkt.
Reeds andere bobine geprobeerd.
Middenpunt bij hallgever aangetikt met spanningzoeker ook dan geen vonk.
Spanning bij bobine gemeten 12,1 volt.
Moet los gemonteerde toerensensor ook goed zijn om (bij deze motor met hallgever) een vonk te krijgen?
Groet, Hugo K
Graag uw reactie.