Geplaatst: 17-11-2006 20:06
[68205] Klant wil mij overtuigen dat hij nu pas (op 165.000 km) zijn distributieriem moet vervangen. Is hem zo medegedeeld door de VAG-dealer van Groot-Bijgaarden. Ze ilden hem op 90.000 niet vervangen, op 120.000 ook niet. Hij mocht niet terugkomen voor 150.000 km./ Het is wel een 2002!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!