Geplaatst: 19-11-2006 10:42
[68278] Wij hebben zo'n auto die mazout verliest aan de dieselpomp ; we hebben de steun eraf gedaan en alles afgespoten , en nu lekt er mazout aan de onderkant van de pomp aan een klepje ;
bij opel kan dit niet apart vervangen worden , maar weet er soms iemand of dit via de aftermarket apart kan verkregen worden ;
is dit iets dat nog voorkomt ?