Geplaatst: 15-05-2006 14:09
[56105] geen vermogen en slaat af
fout code raildruk druk bewaking
raildruk 300mpa stationair te laag
mijn vraag wat opvoer pomp druk moet zijn stationair
en wat voor tijd en voor staat voor demonteren en monteren van de pomp
verstuiver zijn al vervangen bij de dealer
auto heeft 255000 km gelopen
er volgens de klant al vaak aan het brandstofstysteem gewerkt.
daarom wil ik wat informatie over deze type motoren en problemen hiermee
bedankt vast ek