raildruk probleem

3 reacties

Merk
Opel
Model
Vivaro
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-05-2006 14:09

[56105] geen vermogen en slaat af

fout code raildruk druk bewaking

raildruk 300mpa stationair te laag

mijn vraag wat opvoer pomp druk moet zijn stationair

en wat voor tijd en voor staat voor demonteren en monteren van de pomp

verstuiver zijn al vervangen bij de dealer

auto heeft 255000 km gelopen

er volgens de klant al vaak aan het brandstofstysteem gewerkt.

daarom wil ik wat informatie over deze type motoren en problemen hiermee

bedankt vast ek