Geplaatst: 04-06-2004 10:13
[13964] Hallo
ik heb een laguna 2.0 uit 1994 staan
er is een probleem met de automatenbak
deze slipt in 1e en 2e versnelling , in zijn 3e en achteruit is er niets aan de hand
er zit genoeg olie in
Wat kan dit zijn ??
groetjes EPJ