automatenbak slipt ???

2 reacties

Merk
Renault
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1994
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 04-06-2004 10:13

[13964] Hallo

ik heb een laguna 2.0 uit 1994 staan

er is een probleem met de automatenbak

deze slipt in 1e en 2e versnelling , in zijn 3e en achteruit is er niets aan de hand

er zit genoeg olie in

Wat kan dit zijn ??

groetjes EPJ