Geplaatst: 29-09-2004 12:45
[18603] Deze auto heeft een 1.8 16v motor
het probleem is dat hij de ene keer niet aanslaat, start je daarna nog een keer slaat hij weer wel aan ( of niet ) zo doet hij op 10 keer starten het ongeveer 3 keer niet
de distributietiming is gecontroleerd
de fasesensor is vervangen
Motor warm of koud maakt geen verschil
Er zitten geen storingscodes in de inj computer
hij lijkt gewoon brandstof en ontsteking te krijgen.
Iemand een idee ?