Geplaatst: 17-05-2006 14:25
auto start soms wel en dan weer niet op het moment dat hij niet start blijft het lampje van de startonderbreker branden. storingscode's uitgelezen maar zijn niet aanwezig.
wij hadden het idee dat de kaartlezer hem niet goed las (soms) dus de kaartlezer vervangen en sleutelkaart vervangen en startcode inleren. probleem nog hetzelfde
alle stekkerverbindingen van alle ecu kabelboom reinigen en met contactspray behandeld geen resultaat.
startknop andere geprobeerd ook niets, div relais onder van de startblok/ontsteking uitgewisseld