Geplaatst: 15-05-2006 22:16
[56141] Geachte forumleden
Hoe is jullie ervaring met de GDI motoren van Mistubishi.
Ik hoor nog al verschillende berichten oa dichtkolen van inlaatspruitstukken.
Is dat zo en zijn er nog meer problemen.
Of gewoon maar een 2.0 glxi kopen
alvast bedankt voor jullie advies