kwaliteit spacewagon gdi

6 reacties

Merk
Mitsubishi
Model
Space wagon
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 15-05-2006 22:16

[56141] Geachte forumleden

Hoe is jullie ervaring met de GDI motoren van Mistubishi.

Ik hoor nog al verschillende berichten oa dichtkolen van inlaatspruitstukken.

Is dat zo en zijn er nog meer problemen.

Of gewoon maar een 2.0 glxi kopen

alvast bedankt voor jullie advies