kraken bij het sturen

2 reacties

Merk
Honda
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1997
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 10-06-2004 22:44

[14221] als mijn motor draait en ik sta (bijna) stil dan kraakt het ergens.... heel erg vreemd... weet iemand wat dit kan zijn... er staat pas 36000 km op de teller en er is altijd rustig mee gereden.....