Geplaatst: 24-08-2005 9:51
[37145] bij een mondeo 1.8td komt de vervroeger niet tegen aanslag duurt dus even voordat de auto aanslaat en gaat dan niet helemaal terug dus is het stationairtoerental hoger ongeveer 1000tpm!
Is nu de stelmotortje kapot of kan ik het kabeltje nog stellen?