2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 12-03-2003 17:44
Deze audi loopt heel onregelmatig stationair, heeft iemand enig idee wat hier de oorzaak van kan zijn. Er is laatst nog een andere einddemper gemonteerd. Dit is een volwaardig injectieblok.