Geplaatst: 20-03-2003 16:01
Op de zaak hebben we een e36 m3 1994 285pk.Motorcode weet ik wel maar niet bij de hand.
Het probleem is als volgt.
De auto had als eerst het probleem als hij liep dat het een co had van 2,5 tot ongeveer 2500 toeren. terwijl lamdaregeling gewoon goed werkt.
HC zijn dan ook skyhigh.
Met een hoger toerental werd de uitlaatgasemissie perfect!.
Hij verzoop gewoon.Het leek erop te wijzen dat we alst hadden van zeikende injectoren.
Dus gedemonteerd en laten reinigen.
Weer terug gemonteerd en de auto houd niet meer in en loopt 1000% beter.Alleen stationair na een minuut vliegt c0 weer omhoog.200 toeren hoger is alles ok.
Wie heeft een idee? (de auto is storingscodevrij,nieuwb.filter en 98benzzzzine).