Geplaatst: 28-06-2004 22:22
[14918] motor start goed loopt dan even begint te pruttelen en slaat dan af waarschijnlijk door te rijk mengsel op de scope lijkt het injectorsignaal langer te worden
We hebben de massa punten met nieuwe strippen verbeterd en de temp sensor vervangen
De signaal spanning van de sensor is o.9 V
de open spanning is 3.75 V,is dit niet te laag omdat dat meestal 5 V is?
Vorige week deed hij het helemaal niet meer,maar na de nieuwe massa tussen blok en carrosserie weer wel