Geplaatst: 25-08-2005 23:25
[37250] Hebben een probleem in een hand geschakelde bak. Als je de versnelling heb ingeschakeld blijven de aandrijfassen stil staan. En dan komt er een ratelend geluid uit de bak. Wie kent dit probleem en hoe kan dit opgelost worden?????