Geplaatst: 18-07-2005 14:30
Is er iemand die mij kan vertellen waarom iedere Nissan dealer beweert dat de luchthoeveelheidsmeter defect is, als de auto alleen stottert bij temperaturen boven de 25 graden..
Waarom rijdt de auto dan wel prima als het gewoon niet zulk warm weer is buiten?
Ik heb het inlaatspruitstuk al gecontroleerd op scheurtjes. Alle filters vervangen, brandstof gecontroleerd, contactjes en zekeringen gecontroleerd op corrossie enz, enz..
Maar ik kan géén aantoonbaar probleem vinden..