Geplaatst: 19-04-2003 11:51
[2018] 2 Vito's hebben nagenoeg het zelfde probleem, het ABS wordt geactiveerd als het voertuig bijna stilstaat. Bij beide voertuigen zijn er geen foutcodes in het storingsgeheugen opgeslagen. Tijdens het uitlezen van de wielsnelheden tijdens een proefrit blijven alle wielen dezelfde snelheid aangeven. Bij beide voertuigen heb ik de ABS-sensoren van de voorwielen vernieuwd, bij de eindcontrole heb ik zelf de klacht niet meer waargenomen. Echter beide klanten zeggen dat het rempedaal nog pulseerd, de een zegt dit als het voertuig al stilstaat en de rem nog ingetrapt is en de ander zegt dat heel soms het pedaal ineens pulseerd als deze +/- 50 km/h rijdt.