Geplaatst: 21-07-2005 18:59
[35243] de vacuumpomp van deze diesel moest vervangen worden en nu zie ik tevens een aangesleten nokschijf op de distr.tandwiel van de brandstofpomp. vraag is of deze los te vervangen is of dat dit tesamen met de brandstoftandwiel vervangen worden en moet dan de distr. eraf?