ABS

5 reacties

Merk
Opel
Model
Calibra
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 01-05-2002 13:02

[276] Lampje van ABS opel (calibra)blijft regelmatig branden en bij rustig remmen spost het rempedaal alsof hij zijn ABS wil inzetten uitgelezen met de tech 1 eerst gaf deze foutcodes  weer alles gecontroleerd  geeft geen foutcode's aan  maar probleem blijft lampje brand regelmatig alleen na lang stuk rijden op de snelweg verdwijn het lampje van de ABS.

Gevaarlijke situatie bij een noodstop wie weet raad???