Geplaatst: 01-05-2002 13:02
[276] Lampje van ABS opel (calibra)blijft regelmatig branden en bij rustig remmen spost het rempedaal alsof hij zijn ABS wil inzetten uitgelezen met de tech 1 eerst gaf deze foutcodes weer alles gecontroleerd geeft geen foutcode's aan maar probleem blijft lampje brand regelmatig alleen na lang stuk rijden op de snelweg verdwijn het lampje van de ABS.
Gevaarlijke situatie bij een noodstop wie weet raad???