Geplaatst: 01-03-2002 8:31
Bij een 106 1.1i uit 1994 hebben wij het volgende probleem:
Vooral wanneer de auto warm is dan gaat de auto stationair
vrij erg in toerental wissellen en bij dan weer rijden houdt
de motor ook in. Bij deze auto is het gasklephuis al vervangen
+ stappenmotor gereinigd.