Geplaatst: 22-05-2003 10:01
[2468] We hebben een volvo 460 in onderhoud met een b18u motor de auto loopt op gas
om de 2000 km komt de klant met de klacht dat de motor inhoud en slecht start
bij controle blijkt dat al voor de tweede keer de rubber inlaat lucht slang weggesmolten is. dat is de buis tussen het luchtfilter en het spruitstuk
ik heb de kleppen gesteld onsteking vervangen , gas af laten stellen en ook de motor gecontroleerd .wie heeft hiervoor een verklarig?????