storing, dealer komt er niet uit

10 reacties

Merk
Seat
Model
Leon
Type
Onderwerp
Motor
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 29-07-2005 18:38

Het volgende,

Al geruime tijd heb ik een storing in mijn leon. Het storingslampje ging branden en de auto laten uitlezen.

De auto trekt slecht, vooral onder in de toeren en verbruikt veel brandstof.

De computer geeft aan dat de werking v/d hoofdkat te gering is.

Wat betekent dit?? Inmiddels gasklephuis gecleand en achterste lambda sonde vervangen.

Wie kan me verder helpen??

alvast bedankt,