Geplaatst: 29-07-2005 18:38
Het volgende,
Al geruime tijd heb ik een storing in mijn leon. Het storingslampje ging branden en de auto laten uitlezen.
De auto trekt slecht, vooral onder in de toeren en verbruikt veel brandstof.
De computer geeft aan dat de werking v/d hoofdkat te gering is.
Wat betekent dit?? Inmiddels gasklephuis gecleand en achterste lambda sonde vervangen.
Wie kan me verder helpen??
alvast bedankt,