Geplaatst: 11-01-2002 21:43
[320] De auto startte en reed goed,de klant rijd achteruit motor slaat af en is niet meer aan de praat te krijgen
Eerst de vonk gechekt ok., de monopoint injector spoot in
de bougies zeiknat.Nieuwe bougies erin halfgas starten ging de motor aan maar bij stationair slaat hij weer af.
Wat blijkt nu als ik aan de draadboom bij de ecu rommel dan tikkert de injector bij contact aan en motor uit.De motor krijgt af en toe te veel en verzuipt.Bij de start komt soms een laag benzine op de smoorklep te staan.
Ik denk dat de massasturing van de injector vals word aangestuurd.Weet iemand waar de voorschakelweerstand zit?
systeem is bosch MA 3.1