Geplaatst: 27-11-2007 23:44
[93739]Het probleem is zo, Als de motor koud is moet je een hele tijd melken om hem aan te gang te krijgen precies alsof hij zonder mazout zit, als je hem dan toch aan de gang hebt en je duwt de gas volledig in dan komt hij maar heel langzaam op toeren. We hebben de pomp al rechtstreeks gevoed van uit een kannetje en dat mag ook niet baten. Warm hij hij dit probleem niet. Tandriem staat ook goed, we hebben hem wel eens volledig volgetankt en toen had hij dat probleem niet meer. Ik was persoonlijk aan het denken aan de brandstofpomp. Maar ik vind het maar een riskante onderneming, want stel dat hij niet zo is. Kent iemand dit probleem?
Vriendelijke Groet
Dries Huijskens