Geplaatst: 28-11-2007 0:54
[93743]Ik heb hier een vito 110d automaat waar de koppakking tussen de eerste cilinder en het distributiehuis eruit lag (standaard) Kop erafgehaald,koppakking vervangen. Bij mercedes dealer origineel gereedschap gehaald om distributie en pomp op tijd te zetten. Alles terug gemonteerd.Nu start de vito heel slecht, loopt niet stationair,valt stil bij afdraaien , en pluimt(grijs) alsof de pomp compleet verkeerd staat(staat op 15 graden, dus goed) gloeispiralen zijn vervangen. Alle vacuumslangen zijn heel en op de plaats.Auto geeft ook geen foutcodes. En op toeren loopt hij netjes, nageld hij niet en trekt gewoon door. Wie heeft hier een oplossing voor