Geplaatst: 05-08-2005 20:34
[36086]
Tijdens een stadsrit liep de motor temperatuur ineens hoog op van een 4.7l v8 grand cherokee.
na opnieuw gestart te hebben liep de motor op 6cil. i.p.v. 8cil.
Na wat onderzoek bleek dat de sleper tussen hydraulische stoter en uitlaatklep van cil.1 en cil. 2 er tussen uit waren gevallen.
mijn vraag is , is de hydr. stoter stuk waardoor er veel klepspeling ontstaat??? of is er wat anders aan de hand, de dealer weet het niet.