Geplaatst: 30-04-2002 12:44
Het wil nog weleens gebeuren dat na het starten (koude motor) bij het wegrijden in de 1ste versnelling de auto gaat bokken.
Ditzelfde euvel kan optreden in de 2de versnelling tijdens het terugnemen van je rechtervoet, een beetje meer het gaspedaal intrappen laat het verdwijnen.
Indien ik eerst achteruit moet rijden uit het parkeervak en vervolgens de koppeling intrap onstaat er een "op en neer" toerental.
Heeft iemand een idee hoe dit komt en wat eraan te doen is?