Geplaatst: 24-12-2007 22:30
Aan de voorzijde van het motorblok zit een E torx bout of plug bijna tegen de versnellingsbak aan die moet je verwijderen en daar past de blokkeer pen in. Maar pas wel op dat de pen er helemaal in past want anders zit je misschien wel in een balanceergat van de krukas.
Om de nokkenas te blokkeren heb je een dikke U plaat nodig die in de uitsparing past van de nokkenas (aan de kant van de nokkenas) die als het goed is maar om 1 manier geplaatst kan worden omdat je er een boutje in moet draaien, waar je twee pluggen er uit moet halen, en 2 nieuwe moet plaatsen.