Geplaatst: 10-07-2002 20:16
Een probleempje met de V6:
deze auto start prima als hij koud is.
heeft hij echter 15 minuten gelopen, wil hij niet weer starten.
wel als je direct na het afzetten weer start, maar wacht je 2 minuten, dan geeft hij niet thuis!
Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn?
naar ons idee laat de ontsteking het afweten, maar waarom?