Controle-lampje koelvloeistof gaat branden

3 reacties

Merk
Ford
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1992
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 25-07-2002 11:05

[585] Tijdens het rijden begint spontaan soms het controle lampje van de koelvloeistof te branden. Koelvloeistof zit er wel in en de temperatuur zelf gaat niet omhoog. Na een tijdje gaat het vanzelf ook weer uit. Wie heeft hier een antwoord op? Soms gebeurt het meerdere keren tijdens een rit. Soms (meestal) ook helemaal niet.