Geplaatst: 21-05-2006 10:48
[56497] Ik moet distributieriem doen van 19 DCi - 74 KW. Maar volgens Tec-Doc en Auto-data heeft men hiervoor een speciaal riemopspangereedschap nodig.
Heeft iemand dit reeds gedaan zonder deze speicale gereedschappen van renault?