Geplaatst: 22-05-2006 9:25
Hallo,
Heb een alfa 147, die een motor managment storing aangeeft. Bij het uitlezen wordt er een onstekingsfout aangegeven.
heb de bougies, de kabels, de bobines, de lmm en zelfs de afstelling van de distributieriem gecontrolleerd, omdat deze pas gedaan was. Heb zelf niks kunnen vinden.
Bij het uitlezen van de fout wordt de storing gereset, maar na zo'n 100 km rijden gaat het storinglampje weer branden.
Is iemand bekend met dit probleem of heeft iemand nog suggesties? Alvast bedankt