Geplaatst: 25-05-2006 18:44
Door het vastlopen van de gaskabel heeft de motor van deze Laguna langduring met een hoog toerental gedraaid (onbelast). Hierdoor zijn de kleppen gaan zweven (denk ik) en de stelplaatjes door het kleppendeksel gaan wandelen. Resultaat, een zwaar beschadigde nokkenas, gescheurde cilinderkop en een ontplofte kleppendeksel.
Nu heb ik nog een F3N cilinderkop liggen. Ik zie geen verschil tussen beide. Kan iemand mij zeggen of ik de F3N cilinderkop zonder problemen kan plaatsen op een F3P onderblok?