Geplaatst: 20-10-2006 18:28
[66242] hallo,
ik heb hier een ka waarvan de koelventilator niet in slaat
de volgende dingen zijn al vervangen ( THEMPRATUURSENSOR,HOOFDRELAIS )
als je de auto aan de testkast zet zijn er geen foutcodes
als je een motortest doet slaat de fan wel in
massa van de pdm zijn goed.
de pdm moet het relais aan massa leggen volgens het schema.
waterpomp pomp voldoende rond en het hele systeem word warm
iemand al eens meegemaakt dat de pdm kapot gaat?????
of een andere oplossing?
groet roy