3 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 24-10-2006 1:04
[66489] hallo ik heb hier een ford ka van een klant staan nu slaat deze uit als je rijd en bv op een kruispunt aankomt en dan de koppeling intrapt wat zou dit kunnen zijn? alvast bedankt mark