auto slaat af bij intrappen koppeling

3 reacties

Merk
Ford
Model
KA
Type
Onderwerp
Motorcode
1.3
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-10-2006 1:04

[66489] hallo ik heb hier een ford ka van een klant staan nu slaat deze uit als je rijd en bv op een kruispunt aankomt en dan de koppeling intrapt wat zou dit kunnen zijn? alvast bedankt mark