Slecht trekken 190E

5 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 1989
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-10-2006 20:17

[66399] Hallo,

Ik heb hier een Mercedes staan en die trekt slecht, er zit een pierburg carburateur op.

Hij houd in als je gas geeft, en als hij hoger in toeren komt dan trekt hij wel goed. Net

alsof dat hij met z'n tweede trap wel goed trekt. Is dit probleem bij jullie bekend, en heeft

iemand misschien ook een tekening van deze carburateur.

Alvast bedankt.