Geplaatst: 22-10-2006 20:17
[66399] Hallo,
Ik heb hier een Mercedes staan en die trekt slecht, er zit een pierburg carburateur op.
Hij houd in als je gas geeft, en als hij hoger in toeren komt dan trekt hij wel goed. Net
alsof dat hij met z'n tweede trap wel goed trekt. Is dit probleem bij jullie bekend, en heeft
iemand misschien ook een tekening van deze carburateur.
Alvast bedankt.