Geplaatst: 26-10-2006 16:50
[66670] Hallo,
Fiat Seicento loopt soms onregelmatig en stationnair wisselend toerental.
Kan dagen lang goed gaan, bij ons in de werkplaats komt de storing niet voor.
Klant is amper weg of hij klaagt over de storing
Foutcode uit gelezen.
Accuspaning soms te hoog of te laag.
Bobine 1/4 onderbreking massasluiting
Bobine 2/3 onderbreking massasluiting
Laadspanning gemeten 14.3 volt
Bobine's incl. kabels en bougies vervangen.
Na een noodstop is klacht weer teruggekomen, zelfde foutcodes weer aangegeven.
Wie kan mij helpen aan een oplossing.
Gerard.