Merk
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
mei 2026
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 18-03-2005 12:23

nou jan water pomp geloof ik neit zo want dan zou hij onder het rijden ook op lopen.

ik denk persoonlijk dat de radiateur ligterlijk verstopt is waardoor hij zijn warmte niet kwijt kan bij lage snelheden.

zit er een 1 of 2 traps termokoppel in? als het een twee traps is zou het kunnen zij ndat trap 1 kapot is.

gr tijne