Geplaatst: 18-03-2005 12:23
nou jan water pomp geloof ik neit zo want dan zou hij onder het rijden ook op lopen.
ik denk persoonlijk dat de radiateur ligterlijk verstopt is waardoor hij zijn warmte niet kwijt kan bij lage snelheden.
zit er een 1 of 2 traps termokoppel in? als het een twee traps is zou het kunnen zij ndat trap 1 kapot is.
gr tijne