Werking centrale vergrendeling met fabrieksalarm

4 reacties

Merk
BMW
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 24-05-2003 20:10

[2495] Heeft er iemand enig idee hoe de centrale vergrendeling werkt van een 520 van 1990 het probleem is dat het wel eens vaker gebeurt dat de als je de auto op slot heb gezet dat je hem niet meer open kan doen heeft iemand dat wel eens meegemaakt.