Geplaatst: 24-05-2003 20:10
[2495] Heeft er iemand enig idee hoe de centrale vergrendeling werkt van een 520 van 1990 het probleem is dat het wel eens vaker gebeurt dat de als je de auto op slot heb gezet dat je hem niet meer open kan doen heeft iemand dat wel eens meegemaakt.