4 reacties
Opgelost
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 21-02-2005 15:25
Ik heb een peugeot 106 binnen staan die stilvalt bij afremmen!
is niet altijd, maar wel steeds frequenter .rijdt niet op lpg
en geen storing met bosch esi-tronic gevonden HELP!!!!