probleem met ontkoppelen

8 reacties

Merk
Opel
Model
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2003
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 23-06-2004 22:14

[14756] Corsa C Combo tour 1.7 DI met volgend probleem: na een rit op de autosnelweg met snelheden van 140 à 160 km/h gebeurt het vrij vaak dat het koppelingspedaal niet kan worden ingetrapt. Laat je de wagen wat afkoelen dan kan het koppelingspedaal weer worden ingetrapt. Zou het kunnen dat er hier een probleem is met het druklager? Zijn er mensen die al gelijkaardig probleem hebben gehad in de werkplaats?

M.V.G,

Yoshi