Geplaatst: 16-06-2004 14:43
[14447] Hallo, ik krijg volgende week een Focus 1800 TDI waar de koppeling van vervangen moet worden, kan iemand mij vertellen of dat veel werk is en waar ik op moet letten zoals b.v. het hydraulisch druklager moet dat altijd vervangen worden (advies leverancier) of alleen bij speling.
Alvast bedankt voor de moeite.